PieRanaLysiS
Δεν ήταν απλά ένας έπαινος αυτό που εξέπεμψαν τα υπουργικά χείλη του Μαυρουδή Βορίδη για την κυρία Μελογκράνα Κράτσα.
Ήταν και το χρίσμα για την επιλογή της.
Ο Μαυρουδής με τον Θεωδορικάκο αποτελούν τους πυλώνες της εθνικής ενότητος όπως ετούτη εκφράζεται μέσω της σύγχρονης Νέας Δημοκρατίας, ένα κόμμα-κίνημα πολύχρωμο με έναν ηγέτη, έναν εθνάρχη – τότε ήταν ο Περόν, ο Ντε Γκολ, ο Ανδρέας, τώρα ο Κούλης.
Ποιος άλλος εκατάφερε να ενώσει τον γραμματέα της χουντικής ΕΠΕΝ, εκλεκτό του Παπαδόπουλου, και τον γραμματέα της ΚΝΕ, εκλεκτό της Παπαρήγα, περνώντας ενδιάμεσα από τα διαλεχτά στελέχη της ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ, σοσιαλδημοκράτες εσέρους Φλωρίδη, Χρυσοχοίδη, Μενδώνη;
Η κερά του Ιονίου πελάγους επιβραβεύτηκε για την ενωτική πολιτική του φουλαριού που η ίδια φορεί πάντα για να κρύψει το κρινένιο της λαιμό – αλλά και δωρίζει όπου βρεθεί κι όπου σταθεί.
Λίγοι κατανοούν ότι η ίδια χρησιμοποιεί τη μέθοδο του Scarf Frame Work, του περίφημου “Σχεσιακού φουλαριού”, που αποτελεί μέρος της NVC (Non Violent Communication – Μη Βίαιας Επικοινωνίας)
Το σχεσιακό φουλάρι είναι ένα συγκεκριμένο εργαλείο που χρησιμεύει για τη διδασκαλία των βασικών αρχών στην εργασία, σε κάθε επικοινωνία και σε όλες τις σχέσεις.
Έχει δημιουργήσει μια έκφραση που έχει γίνει κοινή για όσους γνωρίζουν τη Μέθοδο ESPERE® που μιλούν για τα δύο «άκρα» της σχέσης και για την ευθύνη τους στο «τέλος» ή στο «άκρο» της σχέσης.
Ακριβώς επειδή ένα φουλάρι έχει δύο άκρα «…] μια σχέση έχει πάντα δύο άκρα και […] όταν δεχόμαστε να αναλάβουμε την ευθύνη, στο δικό μας άκρο, για όσα βιώνουμε, αισθανόμαστε ή σκεφτόμαστε, ό,τι κι αν κάνει ο άλλος, φτάνουμε σε καλύτερο έλεγχο.» (Ζακ Σαλομέ, La Ferveur de vivre, Albin Michel, 2012)
Yψηλά νοήματα αρίστων.
Πού να τα πιάσει η Πλέμπα…
Σ.Σ.: Για την ερωτική σχέση της μαντάμ Κράτσα με τα φουλάρια δείτε και εδώ:
https://luben.tv/stream/202161