Το έχουν παραξευτελίσει οι δύο κυράδες δηλαδή η Λουμινόζα και η Μελογκράνα. Όποτε είναι στον Άγιο βγάζουν σέλφι μαζι του και την τελευταία φόρα ήταν στα κόκκινα-κατακόκκινα και οι δύο λες και πήγαιναν σε σουαρέ ή σε μάζωξη από κουμούνια. Κυρίες μου είσαστε σε μια ηλικία που πρέπει να σοβαρευτείτε και οι δύο και μη κάνετε τις κοπελούδες. Ο Άγιος δεν είναι για να κάνετε ψήφους. Αρκετά κάνετε σε κάθε λιτανεία.
Δε φταίτε εσείς όμως, φταίει ο Άγιος που δε σας κοπανάει δυο τρεις-κεραυνούς για να ησυχάσουμε εμείς και αυτός. Δεν θάταν άσχημη ιδέα βέβαια να ρίξει και ένανε στο Ρισελιέ.
Ο τύπος μετά από τόσο καιρό που τον τρώμε στη μάπα, δεν έχει ακόμα καταλάβει ότι άλλο πρόεδρος τση κομμούνας (έστω και της Κέρκυρας) και άλλο συζητάω και βγάζω λόγο στη ταβέρνα του Κοπριά εκεί στα Ψαράδικα.
Άσε που τη παραμονή η Λουμινόζα το έπαιζε τζόβενο με τη σαμπάνια και τη γούνα να πρωτοστατεί. Ποιος κέρασε τη σαμπάνια δε ξέρουμε, ούτε ξέρουμε από τι ζω ήτανε η γούνα. Από ασβό; Από αλεπού; Από λύκο; Από πρόβατο; Από τι τέλος πάντων; Θα σκάσουμε αν δε μάθουμε.
Λοιπόν, όλο το τσούρμο που παριστάνει ότι διοικεί τη κομμούνα είναι μόλις δεκαπέντε περσόνες, ούτε μια κουτοδιμοιρία δηλαδή.
Τώρα που μπήκε ο Γενάρης, αρχινίσανε οι πίτες. Και ξεκίνησε η Μελογκράνα που της στείλανε λέει πίτα από τα νότια και τση πέτυχε το φλουρί, για να παρηγορηθεί που είχε Κορωνοϊό ή τσαμένη. Τώρα, έτσι και όπου κόβουνε πίτα πάει και η Λουμινόζα ή η Μελογκράνα σπάστε πλάκα που θα πετυχαίνει σ΄ αυτές. Άμα είναι και οι δύο τους, από ότι μας είπανε από ένα σωματείο, θα κάνουνε δύο πίτες.
Και με όλα αυτά έχουμε χάσει το κόντε Κολώνα. Ξέρει κανένας που βρίσκεται; Εκεί στο … σπίτι της Βλαχοπούλου, που ρίχνει παραδάκι ο κόντες, ξέρουνε αλλά δεν έχουνε παρτίδες με τη πλέμπα.