Πολύ πιο σημαντικός ο σχεδιασμός της δημόσιας κοινόχρηστης κατασκευής από τους πανάκριβους απρόσωπους όγκους της Βωβοαρχιτεκτονικής της γκλαμουριάς και της αντισκωμάρας.
Η κολόνα “ισορροπίας” επιβατών άλλαξε στα νέα βαγόνια του μητροπολιτικού της Αθήνας με την εισαγωγή μιας νέας πατέντας.
Η κυλινδρική στήλη απόκτησε τρεις καμπύλες λαβές ώστε να χωρούν 3-4 παλάμες.
Πράγμα που σημαίνει ότι γύρω της μπορούν να σταθούν με ασφάλεια τουλάχιστον εννέα άτομα σε διαφορετικές γωνίες κατανεμημένα.
Αξιοποίηση του χώρου και αποφυγή της αναγκαστικής επαφής που κυνηγούσαν οι εφαψίες κολλητήρηδες.
Το ερώτημα είναι αν θα αλλάξει παράλληλα και η κολόνα των καμπαρέ όπου στροβιλίζονται οι στριπτιζέζ ή ο νεωτερισμός τούτος είναι άβολος.
Μια δοκιμή θα δείξει.